triologi eller nåt sånt

ska köra tre "tjej" filmer i rad. har kollat på halva "remember me", har pausat när tyler(robert) just berättat för ally(kommer inte ihåg vad hon heter) att han bara dejta henne pga hennes pappa.och jag håller på att ladda ner "a walk to remember" och "dear john" känner att ja vill skratta lite, och nu tänker väl alla läsare..."skratta?" hahah nee men altså ja kan inte gråta till såna filmer, altså det funkar inte, så burkar skratta. ja vet, jag är speciell. och min familj (eller pappa och lilebror) är så töntiga att de redan sover och pappa sover i vardagsrummet, väggen imellan oss är såååå hääär tunn så just nu skulle det inte spela nån roll ifall jag var där eller i mitt rum för man hör honom fortfarande snarka lika högt./Della

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0