svar på kommentar

vad läskigt :o
vad drömmer du?

svar: 

många saker speciellt såna saker man inte vill ska hända.
Allting börjar med att jag vaknar(i drömmen) och sen så ligger det en död orm på golvet och den lir störe och störe så att jag får springa ut ur rummet och då hänger min mamma där,död, hängd med ett snöre och sen ser jag min lilebror med en elak blick bakom henne som springeer iväg och ja springer efter honom till ja kommer t nån flygplats eller tunnelbana.  Där ser jag tusentals döda människor,alla som jag har vill ha i mitt liv. Sen när jag kollar bakot ser jag en osthyvel som flygger åt mitt håll och ja springer för livet.  Jag hamnar högst upp på en hög byggad och blir puttad ner av en av mina barndomsvänner.  Jag ramlar ner på en bil och känner hur jag inte kan röra min kropp, jag ser bara blod, (och jag är en sån person som inte kkan se för mycket blod, mår verkligen illa då) sen kommer en ängel och huger mej i mer bitar,tills jag flygger upp i himlen, där efter flyger jag till gröna lund och då sitter jag i fritt fall längs upp och väntar på att den ska åka ner, men precis när den åker ner så flygger  den saken som man använder som bälte upp, och jag håller fast vid livet, det är där jag vaknar av  att jag fått panik. Det är säkert massa jag har missat att skriva och detkanske inte låter som en mardrömm men vid det ögonblocket är det det värsta som kan hända mig.


den röda saken ska alltså vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0