saker ni kanske inte viste om mej 2(snkivom)

min morrfars farbror ägde en hel stad i kurdistan, det finns faktist en sida om min släkt. jag fick reda på det förra julen i holland och ja kommer ihåg hur mina kusiner och jag fråga precis alla där vad de visste om honom och allt det där, det visa sig att han va milijonär och man hade typ 4 eller 5 fruar som han spred över olika städer och en av de är den nuvarande staden där allas mammas syskon och släktingar bor. här är sidan, faast ni måste hitta engelska flaggan bilden för att förstå :)(och om ni vill se en bild av honom så går ni till foton och den är det bild tre, typ den med mössan och mushtachen. sen så om ni kollar på bild 5 så är det två bröder och de är fadrar till två börder som bor i london just nu och som vi förmodligen ska hälsa på under sommarlovet. erkänn´det blev lite förvirrande nu?/Della

http://www.mangur.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0