OMG...-.-

tjaaa.. jag läste nyss dellas inlägger -.- .... låt mig kommentera de. tja för det första va det kul att hänga med mina kompisar på nyår :D fast det blev tråkigt efter att skulle hem :( men snälla NI , ni tände en stor raket i ett litet hus snälla !... amatörer !.... vet ni vad ni skulle ha gjort egentligen? ni skulle ha tänt i en brevlåda ! mycke roligare :D lr i en kloak/brunnen. omg jag svär att om jag va där skulle jag ha haft massa minne för jag e oftast kamera mannen. jag lovar att det skulle vart mycke roligare om jag va med :D... skryter ej. men för det andra så bor jag kanske vid "svenne stället" med andra ord vid rika människor... bor ni i en villa? bor ni en radhus? tja andra sidan av lambohov är ju bara lägenhet men om jag hade chansen så skulle jag bott andra sidan av lambo (nära er<3) ehm jag har inte orkat lägga upp bilder från nyår och DELLA har dissat mig -.- !!!!!!!!!!!!!!!!!! det ända hon säger är att lägga upp bilderna som jag hade tagit ! uft DELLA !!!!!!!! orka egentligen dissa folk.... !!!!! ohhh jag orkar inte skriva nu mer men ni förstår... peace ! /farre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0