ny grej på gång!

tror ja ska börja köra 3 saker ni inte viste om mej varje vecka, kan köra mer om ja har lust för det. men hatar o berätta sånna saker för människor ja inte litar på eller inte känner, pga av tigigare upplevelser, men vafan ingen skadas? så börjar nu/DElla

1. har fobier för mer saker än man har fingrar. ex.
ormar(ja svimmar om ja ser en)
spindlar
insekter
lastbilar
sprutor
clowner
va i ett trångt rum
vapen
och är mörkrädd i vissa fall, men visar det inte
naglar


2. jag hatar att visa mina känslor för alla, är oftast glad bara för att undvika berätta vad som verkligen pågår.

3. klarar mig inte utan min ipod, lyssnar nästa på musik varje natt och så fort ja har extra tid över så äre musik som gäller

4. har alldrig druckit alckohol, och vill inte göra de heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0