dagen lika med

hahha alstå idag har var kaos och fett chill. ingenting hände ända tills lunch men sen när vi satt och åt(jag, Hanna, Josse och Amira) så satt amira i halsen och hade problem med att andas, så kuta tillbaka till skolan. skölsöterskan horan skulle precis på lunch o sen kommer vi och jävla pms barn som hon är ba: jaa men då får ja väll gå upp igen och sen gedde hon mej en bitchblick. men iallafall hanna och josse gick upp o ja vänta på ami utanför skolsyster slampan i typ 100 timmar. nee men Amira fick iallafall gå hem för att sedan åka till sjukhuset, och så snäll som jag är så följde jag med henne till busshållplatsen och väntade i 20 min, missa sexualkunskapen </3. sen vid busshållplatsen så kunde hon knappt inte andas sen säger hon: faan, missar biologin! hahahahhaha! sjuk är kvinnan.  juste sen vid no:n skulle vi sätta på kondom på banan och kondomen har ju typ glidmedel och när ja satte på min(gjorde de på 5 sec, SKILLS) och var klar så sa hanna att ja hade en ögonfrans vid kinden så såklart så ska jag ju smeta gildmedlet i ansiktet!
och en del killar hade boner också, fett underhållande!  efter skolan stack ja t musikbörsen och köpte det nödvändiga o stack t min kusin och sysslingarna, kom hem för en halvtimme sedan och har ätit. HERREGUD vad lång text det blev, men om ni ändå är här nere så ska ni veta: att ni är bäst! hahah/Della

Kommentarer
Postat av: hanna

va? vem vare som fick boner? :o

2011-01-27 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0