shopping feber :O

tjaa tydligen har jag blivit kär i kläder o skor ! i lördags va jag på tornby och shoppade med morsan :D spenderade typ 1.5k .. ehm o nu vill jag bara shoppa mer och mer ... känns fel men ändå ! just nu kollar jag på skor som jag kanske ska köpa. i måndags tog jag på mig >full red outfit< alla glodde på mig :C men det va awesome ! och idag tog jag på mig >full black outfit< ganska nice ! men veckan har varit bra :) och sportlov snart ! kommer nog hänga med Sam och daniel under lovet men nu ska jag sluta blogga och längesen man "bloggade" XD cya /farre

Kommentarer
Postat av: Chiiino

Why not "full pink outfit" imorrn??? (:

2011-02-15 @ 19:28:20
Postat av: Anonym

eftersom det finns inte snygga rosa byxor :)

2011-02-15 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0