Nånting

Offf farre goes poet! Hahahh han skriver inte om sina dagar eller nåt sånt utan bara citat. Men Anyhow, hade franska provet idag och klara mej inte utan tele. Vår svenska lärare ville inte ha oss och vi skulle ha prov så vi fick va med stora gruppen( jag går i svenska 2 ) men vi skulle fortfarande ha provet och så klart så hade jag boken uppe och börja skriva. Men längtar Såååå här mycket efter sportlovet just nu. Har sajt det tidigare men Hannas pappa kommer vara borta HELA helgen och jag är i lambohov då( Hannas pappa bor också där) så det är änu bättre :D. Alla i klassen ska reta mej nu bara för illuminati, men vänta bara, nån dag kommer något hända med alla och ingen stoppa det. ÄR FETT SUGEN PÅ DEN DÄRA GRÖNA HUBBA BUBBA den dära runda. JAG VILL HA SOMMAR./DElla

Kommentarer
Postat av: Deepika

Illuminati är inte läskig...

2011-02-18 @ 06:18:21
URL: http://deepikadenusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0