Komiskt

Hahahah tycker det är sjukt synd att engelska skolan tillåter en sån dålig lärare få jobba där. Kan börja med att säga att i slutet av 7an så var vi tvungna att skriva en bokreflektion, men inte bokrecetion, utan reflektion. Och hon har fortfrande inte rättat. Och sen en annan sak, hade flera kompletteringar i 6an som ja vet att jag aldrig gjorde. Jag fråga henne ifall jag hade några kompletteringar bara för att kolla ifall jag behöver göra de, och hon säger nej, misslyckad säger jag. Och det är just därför ja skriver detta inlägg, förförra veckan hade vi "läxförhör" på 1700-talet, ja fick komplettering på alla frågor förutom en, sen så kolla ja på schoolsoft nyss och fick tydgligen G? Har inte ens kollat på provet sen vi fick tillbaka det, he säkert tappat bort den! Det va allt ja ville säga, gör nog ett till inlägg snart, blir lite för mycket på detta inlägg, skriver från iphonen också om nån där ute ville veta./hon som aldrig skriver i bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0