Iphone

Bara så ni vet så var det farre som skrev förra inlägget, eftersom ni vid denna tid vet att ja bara älskar xD, elr hur? Anyhow blev tvingad av Deepika att blogga så kör det på iphonen, aboo börjar redan få kramp i handlederna och känner hur telefonen kommer ramla vilken secund som helst, Hahha istället för att läga mej på magen så skriver ja att den nästan ramlar, fett smart! Så! Nu vart det mycket lättare. ASO ja vill ha sportlov NU! Kommer va hos Hanna de flesta nätterna med Amira och sen nån kväll med andra goda människor :) skulle seriöst göra allt för lov nu, och allt gör sommar! Bort med snön! Juste, ni vet när folk säger att de vill ha en vit jul, är de rasistiska då eller menar de snön? För de flesta invandrarna firar ju inte jul och då kan man säga "vit jul" för att typ bara svenskar firar det,fett förvirande Jaoo! Och öre bara jag som saknar årets "ingen jul känsla"? Ja menar nu är det bara snö ute, inga ljusstakar vid fönstrerna, inga julgranar, saknar det faktiskt lite måste ja säga. Abo får kramps i axlarna nu!! Vad finns det mer att skriva om( tänkte skriva "prata om" fetma mobbad). Jao, på franskan så kollar vi på film, och vilken mindre än Scream 3! Hahahah hatar verkligen sånna filmer, men inget slår paranolmal skiten. Ja kommer ihåg kvällen vi(Sam,Farre,Hanna och jag) såg den, ja va hemma vid ca 1,2 på natten och sen så var det nån av Scream på tv, men när ja såg den så var det äkta komedin, skratta under halva. Men somna inte förens kl 7 på morgonen den dagen! Va uppe hela natten och lyssnade ifall jag hörde några fotsteg, och om ja hörde något så slutade ja andas i flera minuet, bara för att vara säker på att den inte va på väg till mig, Faan vad ja skrämmer mej själv just nu :(. Är det här kvalificerat som ett långt inlägg.. ÅÅH nu kör ipoden Pink-fucking perfeckt, Hahahhaa måste säga att innan ja såg musikvideon så trode ja att typ den på nåt sätt va lycklig, sen ba BAAM! När man ser videon t låten blir man äkta depress, så ser låten på ett helt annat sätt nu. Okej jalla pallar inte skriva mej , mina axlar dödar mig nu/DEllA

Kommentarer
Postat av: Deepika

ÄNTLIGEEEN!

2011-02-09 @ 17:55:44
URL: http://deepikadenusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0