Imooorn

Yöö biaches! Ska till Hanna imorn, filmkväll :D Ojj kom på att vi inte valt filmer än.. Vi kommer på nåt då :) men vi ska iallafall äta vid pinocio vid lambohov centrum, fett skönt att botyp 5 därifrån. Hallå det låg en död fågel i träädgården idag, vågar inte kolla ut längre... Altså har ni märkt hur ljust det är ute, det börjar typ bli mörkt vid 6 tiden, om man jämför med i julas då det blev mörkt vid 2-3 tiden. Aso sitter och tänker på vad jag ska skriva, kommer verkligen inte på något! Ja älskar när man börjar tänka på en sak som leder till tusen andra saker, och sen så tänker man hur man börja tänka på det, Hahahah fett förvirande , DELLA STYLE. Sitter återigen och bara glor på tangentbordet på mobilen utan nån insperation, fetma med depress jag är. Jag vill att julivet ska komma tillbaka, allt va perfekt då, förutom. En hor sak vid julafton. Glömde aldrig när ja chatta med daniel den 25 dec och han inte viste och när ja berätta för honom så sprang han till personens lägenhet och fick panik. Glömer aldrig begravningen heller, grät som faaan. Åhh vill inte tänka på det längre! Fuck jorden! Okej mina axlar är döda nu( ligger i sägen och lyssnar på musik). Har drogat Flipsyde, seriöst har bara lyssnat på deras album "We the people" i 2 dagar. Aso jag vill att det ska bli sommar!! Saknar att cykla runt lambohov på kvällarna med Hanna, saknarnär hon och jag satt vid gungorna hos mamma och snacka om allt. Saknar slutet då vi va ute runt 11 och bara vi vid maddes gungor, SAKNAR ALLT!! De va allt för denna gång, hoppas ni inte dog av tråkhet/DElla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0