Hoppas ni har det kult i reasturangen.

Inte bloggar på 2 dagar och 2 timmar :O anyways, ja kan iallafall skylla på att ja har jobbat hela dagen, men farre däremot kan bara skylla på att han är olykligt kär, Hahahaha han kommer säkert bli arg på mej för att ja skrev det, ingen dör så. Men iaf jobba faktiskt ifrån 14:30 till 22:00 ganska så stolt över mej själv men har tyvär huvudvärk så att det dunkar gånger tusen i huvudet just nu! Skulle igeentligen gå på nån kurdisk sak i Göteborg idag och träffa saknade Hanna men dana hade fotbollscup hela dagen i norrköping så det blev inte av. Hallå, är det bara jag eller, men jag har aldrig gillat Norrköping, ingen aning om varför men bara så där. Har vart där flera gånger och kommer åka dit många mer men har ändå ett hat inom mej? Juste! På tal om annat, onsdag till torsdag så blir det nog film/tjej-kväll med Josse, Madde, Hanna och Amira hos Hanna. Och på dagen därpå blir det förmodligen bio med samma personer plus Oliver och Anzal, sen så kanske det blir en liten filmkväll med Amira och Hanna, de e roligast enligt mej, förra gång så va vi hemma hos mej och ja och amira och ibland Hanna, låg och kolla på ana Gina Show och skratta åt de töntigast sakerna, vi kolla till ungefär 5-6 på morgonen, sen på morgonen så ringde det 3 friking gånger, det va äkta hinderbanan till telefonen också, guitarjero gitarren, 20 glas, någon cd och massa med täcken. Tredje gången så behövde ja inte öppna ögonen, viste vart jag skulle trampa. Faan vilket löng inlägg detta blev, kanske inte behöver skriva det men kör iphone inlägg. Ska sova nu, mina ögon stängs hela tiden, och börjar gråta när som helst( aso för att jag är så trött.)/DElla

Kommentarer
Postat av: Deepika

LÄGG UT EN BILD!

2011-02-20 @ 12:00:01
URL: http://deepikadenusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0