Brottom

Ska börja med att ha andra rubriker när jag använder telefonen. Men sitter iallafall på bussen på väg till gitarren som börjar om ca 3 min, GREAT. Hade iallfall alla hjärtans dag i skolan idag och prata seriöst bara om internet och pedofiler. Var inte så romantiskt om man frågar mig. Vad mer har hänt... Juste! Hahahaha farre sa idag att JAG, Della, skulle blogga mer(?) Hahahah han gör typ ett inlägg per månad och han säger det till mig, komiskt. Andre och Co. Har idag fått reda på vad Illuminati är och så klart ska de hålla på att reta mig hela dagen. Kommer ihåg när min kusin berätta, blev skoteädd den kvällen och trode att illuminati kolla på mig hel natten. Sen dagen efter sökte jag mer och fick reda på allt, vi lever i en sjuk värld och vi gör inget åt det heller. Men bussen är vid tinnis nu så god byeeee för nu,( aso jag ska inte av vid tinnis, utan trädgårstorget)/DEllA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA han skriver ju ingeet

2011-02-15 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0