Ångest

Haar verkligen ångest. Har en NO uppsats till imorn som jag inte ens börjat på. Franska prov på grammatik tror ja? Kan verkligen så här liten, aso man ändrar verkligen varje bokstav för att görs en mening. har en SO uppsats och allt jag har gjort är att spendera flera lektioner på att färglägga en karta... Och sist men inte minst, svenska "läxförhör" imorn om del 2 på 1800-talet Men vad gör jag istället? Joo kollar på iron man och spelar både gitarr och piano. Är så här säker på att välja nån musiklinje t gymnasium, klara mig inte utan musik så varför inte fortsätta efter nian. Det bli antagligen det eller lärare till högstadiet, Hahahah ja vet att det är sämsta iden men engelska skolan har verkligen satt ett spår och vill bli lärare för att inte göra som lärarna här. Vad mer kan man skriva? Neee ska fortsätta att kolla på filmen nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0